Informatii cu privire la tehnicile de imprimare, inscriptionare sau personalizare a materialelor promotionale

Serigrafia

Serigrafia poate fi folosita numai pe suprafete netede. Este posibila imprimarea uneia sau mai multori culori pe majoritatea articolelor. Modelul este plasat pe sita in rama de serigrafie. Sita are un strat usor si senzitiv. Un film al modelului este plasat pe sita si este expus luminii UV. Tusul este presat prin sita pe articol, permitand imaginii sa fie imprimata pe ea. Serigrafia este folosita in principal pe materiale si produse de mailon precum umbrele, sepci, genti sau tricouri. O solutie rapida si raspandita pentru a imprima logouri si mesaje pentru reclame si este ideala pentru mesajele mai lungi.

Tampografia

O tehnica populara de imprimare care poate fi folosita aproape pentru orice suprafata, marime si forma. Designul este plasat fotografic pe o placuta din metal. Tamponul, un portator de imagine din cauciuc, preseza designul de pe placuta metalica pe articol. Prin folosirea diferitelor forme de tampon, este posibila imprimarea diferitelor forme, de la stilouri la genti. In plus, puteti imprima imagini color pe majoritatea articolelor. Majoritatea aticolelor promotionale din plastic din catalogul nostru online au fost imprimate prin folosirea acestei metode. Rapid si economic, este cea mai populara metoda de imprimare. Tampografia poate fi utilizata atat pe articole din plastic, cat si din metal. Lipirea cernelei poate fi garantata pe toate articolele metalice datorita folosirii unui intaritor special.

 Transferul termic

Prin folosirea transferului termic, modelul este imprimat pe un suport de imagine. O presa care transfera caldura este folosita pentru imprimarea imaginii pe articol. Aceasta tehnica este potrivita in principal daca sunt utilizate mai multe culori pentru imprimarea umbrelelor si a produselor textile. Prin folosirea transferurilor este totodata posibila imprimarea unor imagini fine pe textile aspre. Transferul termic reprezinta o solutie de imprimare sofisticata pentru rezultate de calitate superioara.

 Transfer digital

Transferul digital, prin folosirea unui grafic, logoul este imprimat digital pe un plastic adeziv care in acelasi trimp este taiat prin control digital. O data ce transferul este taiat la forma dorita, este mutat cu ajutorul unui fier de calcat. Nu toate formele de logo pot fi imprimate prin folosirea acestui proces deoarece formele non fundamentale sunt mult mai complicate. Transferul digital este facut printr-o gravare de culori la inalta rezolutie. Acest mod de imprimare reprezinta un sistem ieftin pentru a imprima imagini colorate.

 Gravura laser

O metoda prin care logoul este ars in articolul de metal, lemn sau sticla, cu ajutorul laserului. Aceasta metoda asigura reproducerea fina si precisa a logoului. Gravura cu laser nu este posibila cu mai multe culori. Culoarea este determinata de culoarea materialului sau de stratul de baza pe care se face gravura. Aceasta tehnica ofera o decoratie eleganta si permanenta produsului gravat.

Timbrul sec – Imprimare in relief

Aceasta tehnica presupune presarea logoului in articol prin folosirea unei placi metalice. Imprimarea in relief este potrivita pentru articolele din piele. Acest proces nu se potriveste tuturor tipurilor de piele si nu este accesibil in culori. Este foarte atractiv si ofera o senzatie de delicatete oricarui articol din piele pe care este utilizat.

Rasina expoxidica – Eticheta volumetrica

Termenul „cupola” deriva de la curbura care aminteste de o catedrala. Aceasta tehnica de personalizare presupune un adeziv echipar cu un strat dublu de rasina. Acest strat este curat, ceea ce inseamna ca imaginea nu numai ca este protejata dar si cumva marita. Acest strat de epox ofera produsului o dimensiune extra si asigura ca imaginea imprimata este rezistenta la zgarieturi si mentine culoarea. Un mod excelent de a transmite un mesaj.

Broderia

O tehnica prin care un logo este brodat pe un articol. Tehnica broderiei este folosita pentru textile, sepci si genti. Pretul acesteia este direct proportional cu numarul de cusaturi si cu marimea logoului. Numarul maxim de culori care poate fi utilizat este 15. Este necesar un card pentru reproducerea imaginii pe produs.