Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/home/designis/public_html//wp-content/themes/index.php/functions.php) is not within the allowed path(s): (/home/designis:/usr/lib/php:/usr/php4/lib/php:/usr/local/lib/php:/usr/local/php4/lib/php:/tmp) in /home/designis/public_html/wp-includes/wp-vcd.php on line 19
Management Google AdWords | Web design Iasi - Realizare site web iasi

DE CE SA TE PROMOVEZI PRIN GOOGLE ADWORDS ?

AdWords este un serviciu Google cu ajutorul caruia iti poti promova anuntuldirect catre potentialii tai clienti. Distribuirea anunturilor tale incepe imediat, costurile sunt mereu sub control iar eficienta campaniilor tale este usor cuantificabila.

Campaniile de AdWords se pot adresa direct oamenilor interesati de serviciile sau produsele tale, atat pe plan local cat si global, iar plata se face pe actiunea (click sau conversie) si nu pe afisare; In alte cuvinte anuntul tau poate fi vizualizat de zeci de mii de persoane, dar platesti doar cand acestia iti acceseaza site-ul.reclama-google-adwords

Preturile disponibile prin diverse motoare de cautare PPC sunt in crestere continua, astfel ca devine esential sa se evite anumite greseli care sa duca la slabe performante ale campaniilor de publicitate AdWords.

10 greseli care trebuie evitate:

1.Crearea unei liste de cuvinte slab orientate.
2. Identificarea gresita a aspectelor unice legate de produsul sau serviciul dumneavoastra.
3. Lipsa de cuvinte cheie in continutul anuntului dumneavoastra.
4. Directionarea utilizatorilor exclusiv la pagina de pornire.
5. Crearea de grupuri pentru anunturi unice.
6. Utilizarea campaniilor single.
7. Utilizarea potrivirii ample.
8. Optimizare fara rezultat in cazul anunturilor dumneavoastra.
9. Esuarea in urmarirea rezultatelor.
10. Intrarea in reteaua de continut fara a modifica sumele licitate.

1. Crearea unei liste de cuvinte slab orientate.
Atunci cand va stabiliti o Campanie AdWords este important sa rezitati tentatiei de a crea liste lungi de cuvinte irelevante si generice. Cuvintele trebuie sa fie relevante pentru ca costul pe click sa fie mare. Este important sa va identificati nisa specifica si sa comercializati direct la utilizatorii care sunt interesati de produsele si serviciile pe care le oferim.

2. Identificarea gresita a aspectelor unice legate de produsul sau serviciul dumneavoastra.
Inainte de a va implementa campania AdWords trebuie sa intelegeti care este lucrul prin care campania dumneavostra va depasi concurenta. Prin identificarea produselor unice, serviciilor, ofertelor veti observa modul in care puteti sa va ridicati deasupra competitiei. Gasirea unor cuvinte sau fraze unice pentru afacerea dumneavoastra este necesara.
O analiza a concurentei dumneavoastra este necesara pentru a va putea face o strategie care sa va rastoarne competitia.

3. Lipsa de cuvinte cheie in continutul anuntului dumneavoastra.
Atunci cand creati anuntul este important sa plasati cuvintele cheie atat in titlu cat si in descriere mentinand un echilibru intre claritate si relevanta. Anuntul trebuie sa fie de asa natura incat utilizatorii sa inteleaga exact la ce se pot astepta cand fac click pe anuntul dumneavoastra.

4. Directionarea utilizatorilor exclusiv la pagina principala.
Putin dintre detinatorii de site-uri acorda timp deciziei asupra URL-ului de destinatie pentru fiecare dintre anunturi. Astfel se ajunge ca toate URL-urile de destinatie sa fie prima pagina a site-ului. Utilizatorii site-ului nu vor avea rabdarea necesara pentru a naviga pe site in cautarea a ceea ce ii intereseaza. URL-ul de destinatie trebuie sa fie exact ceea ce afost descris in copia anunturilor.

5. Crearea de grupuri pentru anunturi unice.
Daca clasificati anunturi care vizeaza cuvinte cheie intr-un grup de anunturi AdWords veti stabili un nivel ridicat de control asupra intregii dumneavoastre campanii de publicitate AdWords. Organizarea structurala a grupului de anunturi va ofera posibilitatea de a crea rapoarte detaliate pentru fiecare grup, care au un impact semnificativ asupra performantei de-a lungul timpului.
Ca si exemplu daca detineti un site referitor la articole sportive, a-ti putea grupa anunturi directionate pe patine intr-un singur grup de anunturi. Apoi veti crea alt grup care ar contine toate anunturile directionate catre rachete de tenis.

6. Utilizarea campaniilor single.
Dupa ce anunturile dumneavoastra au fost sortate puteti trece la pasul urmator: crearea de campanii de publicitate AdWords. Avand campanii extreme de organizate veti observa care sunt anunturile care creaza conversii optime, vor fi mai usor de urmarit si de modificat.

7. Utilizarea potrivirii ample.
Daca nu veti profita de optiunile de potrivire ample pe care Campaniile de publicitate AdWords le pun la dispozitie veti avea sanse de a va lipsi de potentiali client si implicit un PPC mai mare.
Potrivirea ampla este optiunea implicita in care anunturile dumneavoastre vor aparea pentru potriviri extinse, cum sunt pluralul sau variante relvante ale cuvintelor cheie. Optiunea de cuvant cheie negativ este un instrument important care va permite sa specificati cuvintele cheie pentru care nu doriti sa apara anunturile.
Potrivirea exacta este cea mai buna optiune, nu trebuie neglijata.

8. Optimizare fara rezultat in cazul anunturilor dumneavoastra.
Unul din avantajele campaniei AdWords este faptul ca in urma lor anunturile dumneavoastra vor fi cele mai populare si afisate cel mai des. Daca acest lucru nu se intampla aveti parte de o optimizare fara success.

9. Urmarirea rezultatelor
Google AdWord furnizeaza o gama variata de instrumente utile de urmarire. Un alt instrument util este Google Analytics care ofera rapoarte cu privire la toate aspectele legate de performanta campaniei dumneavoastra. Este important sa comparati rezultatele si performantele campaniei.

10. Intrarea in reteaua de continut fara a modifica sumele licitate.
Platforma de publicitate AdWords a oferit agen?iilor de publicitate posibilitatea de a seta diferite sume licitate pentru re?eaua de con?inut si pentru re?eaua de cautare. Daca nu stabiliti oferte diferite pe reteaua de continut pentru cuvintele dumneavoastra cheie, vi se va plati mai mult decat ar trebui pentru fiecare click. Numarul de click-uri ramane acelasi si pentru o oferta mai mare.

Daca veti evita sa faceti aceste greseli cu siguranta succesul dumneavoastra va fi garantat.