De ai nevoie de marketing on-line?

Internetul a devenit un mediu primordial pentru a atrage clienti la nivel global. Companiile au la dispozitie diferite metode, unele eficiemarketing-onlinente altele mai putin, pentru a comunica cu potentialii clienti.

Cu ajutorul unui sit putem ajunge la segmentul de piata care prin metode “offline” ar necesita o investitie enorma de publicitate. Pentru a obtine rezultate in domeniul de Online Marketing, este primordial intelegerea functionarii Internet Marketingului.

Obiectivele unei Campanii de Internet Marketing sunt urmatoarele

  1. Identificarea: intelegerea cerintelor si necesitatilor utilizatorilor de Internet
  2. Alegerea segmentului de piata: comportamentul de cumparare se schimba in functie de mai multi factori: varsta, nivel de educatie, profesie, mediu. in functie de produsul/serviciul promovat trebuie sa ne adresam unei clientele, clientela care trebuie bine definita si nu aleasa la intamplare.
  3. Anticiparea: necesita o analiza continua si detaliata atat a pietei online cat si cel al pietei offline, pentru a determina in timp noile orientari a comportamentului de cumparare.
  4. Satisfacerea: un component cheie in succesul marketingului online este satisfacerea clientilor prin “canalul electronic”.

Metodele folosite de marketingul online pot fi grupate in doua categorii: publicitate online si optimizare pentru motoarele de cautare.