Lucram de Luni pana Vineri de la 10:00-18:00
Email tudor@designis.ro Telefon contact +40 746 450 914

Despre logo design

Identitate vizuala.

Pentru o firma, logo / sigla, reprezinta identitatea vizuala a acesteia. Va aparea in toate documentele in antet, pe site-ul firmei, pe cartile de vizita, in diverse pliante sau mape despre companie.

In general, exista mai multe tipuri de logo, sigla firma. Amintim doar: logo grafic, o imagine abstracta, o forma geometrica (Nike, etc.) sau logo text, bazat pe numele companiei, si un font special, unic (Coca Cola, Sony, etc.). Sau un logo ce combina grafica si textul intr-o maniera distinctiva.

  • identificare cerinte(daca exista preferinte in ce priveste simbolul, culorile, font-ul, etc);
  • realizam mai multe propuneri de sigla / logo;
  • alegeti modelul de sigla pe care il considerati reprezentativ sau varianta cea mai apropiata de ceea ce doriti sa obtineti;
  • ne comunicati eventuale modificari de adus siglei;
  • dupa efectuarea modificarilor finale, va livram fisierul sursa ( fisier .cdr – Corel Draw) dar si export in alte formate : jpg, pdf, png (transparent);

Logo / sigla va apare in toate documentele, in antet, pe site-ul firmei, pe cartile de vizita, in diverse pliante sau mape despre companie.

Un logo este reprezentarea vizuala a unei societati, a unei marci, a unui mesaj. Acesta trebuie sa fie simplu, sa aiba o linie grafica eleganta, sa fie usor de recunoscut si de memorat, fiind un simbol percutant in mesajele comerciale si publicitare.

Anumite logo-uri sunt compuse doar din numele firmei. Este cea mai simpla forma a logo-ului. Acesta poate fi imbogatit cu o sigla, cu un simbol, amplificandu-se astfel impactul mesajului si personalitatea firmei.  Logo-ul trebuie sa fie asociat unui stil vizual puternic. Un logo simplu si usor de memorat este cheia unei bune comunicari vizuale pentru firma sau societatea dumneavoastra.
Design-ul de logotip este un serviciu atat pentru societatile nou infiintate, cat si pentru societatile mai vechi care nu isi doresc un nou logo, ci doar un redesign al logotipului; cu alte cuvinte, vom conferi unui logo deja existent un aspect modern, il vom relansa, il vom actualiza, fara a-i altera, totodata, principalele concepte de comunicare, ii vom stiliza elementele grafice deja existente. Doar simbolul poate suferi anumite modificari, imaginea ameliorandu-i impactul vizual, sau linia fontului cu care este scris numele companiei, sau o noua cromatica poate sublinia noua dinamica vizuala a companiei.
Ansamblul elementelor grafice modeleaza un scenariu grafic, vizand schema de culori, codul vizual sau ambientul cromatic purtator de o semantica diversa; simbolurile si metaforele vizuale; corpul de litera (fontul). Toate aceste elemente grafice trebuie sa reflecte sigla (logo-ul) firmei si pictogramele folosite; sa expuna ideea centrala a firmei sau a produsului promovat. Stilul trebuie sa fie direct, concis, exact, puternic.